Tjene penger på å shoppe?

by Dorthea

Dersom du bruker veldig mye penger på nettshopping, eller bruker penger der i det hele tatt så bør du sjekke ut Kickback. På Kickback får du penger, eller som de kaller det, en «kickback» når du handler hos en av deres partnere på nett. Alt du behøver å gjøre er å gå via Kickback.no når du skal handle. Prisen på det du kjøper forblir det samme, men du vil i etterkant få en «kickback» på ditt kjøp og din oppsparte kickback kan du veksle ut i gratis gavekort og gaver.


Mange av butikkene jeg handler fra er å finne på Kickback.no –  iTunes, Nelly, Cdon, NewLook, Tanum, Skype osv. Så om ikke så lenge kan jeg “cashe ut” et gavekort på for eksempel H&M. Det som er superpraktisk for meg som bruker Mozilla Firefox er du får en egen plug-in til browseren som forteller deg hver gang du besøker en side som du kan tjene penger på.

Det jeg liker aller best med Kickback er at jeg tjener penger på noe jeg normalt gjør, og ikke må ta masse undersøkelser som fyller opp mailen min masse med masse skvip. Herlige Kickback.

Genialt? JA ♥