FINN UT: Hvem var forfedrene dine?

by Dorthea


Mannen jeg aldri fikk møte: Oldefar Klemmet på sin 70års dag.

Det er noe helt spesielt med slektsforskning som gjør at det oppsluker altfor mye tid hos meg. Men.. Jeg begynner å bli litt trøtt på å lete meg forgjeves etter små detaljer om min egen familie. Derfor ønsker jeg å strekke ut en hjelpende hånd til nettopp DEG. Det vil si at dersom du har lyst til å finne ut mer om din familie så skal jeg stå gladelig behjelpelig.

Eneste er at jeg har 3 kriterier:
#1 Personen må være født før 1920 og helst født i Norge eller USA.
#2 Jeg trenger å vite det du vet. F.eks: Dersom jeg skal finne din bestefars søsken; trenger jeg fødselsår og sted på bestefaren din. Og minst fornavn på en av foreldrene. Eventuelt en av søskene.
#3 Kun en person per forespørsel. Jeg sitter ikke å lager et helt slektstre gratis, liksom.

Så dersom det hørtes spennende ut, så send meg en mail på fotoblekka[@]gmail.com med informasjon så skal jeg se hva jeg klarer å finne ut.