Krakow here I come!

by Dorthea


Bilde fra Wikipedia Commons

Jeg gleder meg så utrolig sykt – skal bli deilig å oppleve noe annet enn norsk kultur. Enn så kun for ett par dager. Bestiss og jeg reiser om ett par timer fra flyplassen på Torp. For å være litt presis så reiser vi 08:00 i morgen tidlig – hvis jeg ikke husker feil. Men, vi reiser allerede fra Arendal i natt. Mamma (som er så ufattelig utrolig snill) tilbydde seg nemlig å kjøre til flyplassen i natt. Er ikke mammaen min verdens beste så vet ikke jeg!

Men først så skal jeg på personalmøte, vinsmaking og middag på jobb. Og for å ikke glemme pakkingen. Så langt har jeg jo ikke kommet enda. Kanskje på tide?

Dersom noen skal ha postkort fra Krakow.
SEND meg mail på fotoblekka[@]gmail.com med adressen – allright?

Gjerne før søndag, liksom. Må jo rekke å både skrive og poste kortet! Alle som vil ha – skal få (: