Let’s dream.

by Dorthea


Foto: Mona // Flickr


Foto: Scott R. Schultz // Wikipedia Commons


Foto: Travis.Thurston


Foto: Travis.Thurston

Det er nemlig litt uvirkelig for meg enda, så nå sitter jeg egentlig bare å drømmer meg bort. Gratulasjonene har stått i kø, og jeg har hatt et stort smil planta i trynet. Snart så må virkeligheten innta meg, og det resterende papirarbeidet må gjennomføres. Merker jeg blir stressa av tanken allerede. En ting jeg fant ut i går, som faktisk er litt kult, er at en bekjent av meg også skal begynne på skolen. Men han skal ikke begynne før høsten 2011. Men det blir fett – to båtgale jævler i hop på Hawaii. Blir bra – skal man se. Driver å stresser med å finne andre nordmenn som også skal begynne nå til høsten. Så langt har jeg funnet 4 stk, men har ikke rukket å prate med dem enda. Den tid, den glede ♥