Webwhore.

by Dorthea

Stort sett hele dagen har jeg sittet og dillet med winrace.no. Siden omtalte jo vårt racingteam og båtkjøringen vår. Nå er den der i mot blitt gjort så mye som mulig til bilcross på siden. Gjenstår kun litt tekniske data og en ny header.

Jeg har vell kanskje ikke nevnt det, men broren min skal debutere i bilcross i helgen. Blir ufattelig gøy å se han kjøre for første gang, og selvfølgelig artig å se onkel+fetter kjøre også.

Så i dag har jeg sendt ut presseskriv, oppdatert nettsiden og facebook-siden (BLI MEDLEM!) Nå sitter jeg bare å venter på at broren min skal komme hjem fra skolen så vi kan fikse litt mer på racingsiden vår. Så får håpe en journalist eller to ringer, og at alt klaffer til helgen.

Blir nok en liten endring eller to på denne siden også om en time eller to. Senere i dag får jeg besøk fra USA av noen i mamma sin familie – skal bli kos å se dem igjen ♥