Plumbo + bilcross

by Dorthea


Plumbokonsert på Haven

Fikk besøk av min kusine Marthe på fredagen, og etter en god del timer i solsteika stakk vi på Plumbo konsert i Grimstad. Følte oss nesten som to søndagsskolebarn der vi sto og sang – KLIN edru. Aj aj aj.. Men vi hadde det i allefall kjempegøy! Dagen etter stakk vi til Rugslandsbanen for å se broren min, fetteren vår og onkel kjøre.


Broren min, fetteren min og onkelen min sine biler


Ready-Set-Go

Kan med hånden på hjerte si at det har vært en utrolig travel helg. For etter lørdagen på Rugslandsbanen så reiste jeg rett på jobb. Var ikke akkurat veldig begeistret for å bruke beina enda mere den dagen. Men det gikk jo greit. Var en utrolig flott bryllupsfest jeg fikk vitne med masse hyggelig mennesker. Etter vell 8-9 timer på jobb så var det rett i taxikø. Var ikke hjemme før morgenkvisten i 5-tiden. Tålig utkjørt og veldig klar for senga.

Klokka 12 på søndag var det på an igjen. Først for å hente fetter Espen og kusine Marthe, og så fullt kjør på billøp igjen. Ble ikke noe finaleplass på broder’n, men han kjørte bare bedre og bedre. Fetter fikk A-finale plass og endte til slutt på 5. plass. Søvna med en gang jeg kom hjem i 20-tiden.

Har vært en utrolig koselig helg, selv om det ble mye på programmet. Hva gjorde du i helga?