Om 9 dager..

by Dorthea


Blått = Been there, done that. Grønt = First-timer.

Det er nesten litt rart å tenke på at om 9 dager sitter jeg på flyet på vei til Chicago. Samme dagen skal jeg shoppe fornøyd på et av amerikas største kjøpesentre; Gurnee Mills. Om 10 dager skal jeg besøke Jim og resten av crewet på Merten Marine i Oshkosh. Folk jeg ikke har sett på 3 år. Om 11 dager er jeg tilbake i Iola hos den flotte familien min. De mest gavmilde og gode i hele verden. Om 13 dager reiser jeg til St. Paul for å se Bad Sleep Well gjøre konsert. Jeg opplever også min første lovlige bytur i USA. Om 14 dager skal jeg på prøvemiddagen til Jon & Katie’s bryllup. Tror jeg hørte rykter om noe prøvebryllup i kirken også. Om 15 dager skal jeg bevitne firmenningen min si ja til sin Katie. Jeg tror det kommer til å renne minst en tåre nedover kinnet mitt. Om 16 dager skal jeg se det nygifte paret pakke opp alle gavene de har fått. Forhåpentligvis blir de glad for gavene fra oss også. Om 17 dager forlater jeg St. Paul og store deler av familien min. Dagen etter, om 18 dager skal jeg besøke siste del av familien i New London. Og om 19 dager er alt slutt, og jeg sitter på flyet hjem.. og om nærmere 74 dager er jeg på vei til Hawaii ♥