Wisconsin, we have a problem.

by Dorthea

Av og til begynner jeg virkelig å lure på om det er meningen at jeg skal få lov til å fly utenlands. Tidligere i år skulle jeg reise til Krakow, men som kjent så brøyt det ut en jævla vulkan som ødela alt. Nå har disse kjære Securitasvaktne bestemt seg for å ta seg litt ferie. Jeg hadde igrunnen tenkt meg ferie selv.. Men den søte lille flyplassen vi eier på sørlandet tåler ikke at folk tar seg ferie i hytt og gevær – så da stenges den. Jippi yay yay!

Dette betyr da at siden disse vaktene streiker så får ikke jeg lov til å reise på søndag, som jeg hadde tenkt. Jeg kan heller ikke ta ut penger – for minibankene her er så og si skrapa tomme. I alle nødens tilfeller så betyr det at jeg må reise til Oslo på mandag for så å fly der i fra. Stress. Det betyr også at jeg får en mindre dag hos familien, og at jeg må kutte ut et av besøkene. Hvordan i helvete skal jeg avgjøre hvem som er minst viktig, liksom? You tell me.