Day 5: The rehearsels (and shopping).

by Dorthea

It is called L-O-V-E

Litt av det jeg fikk kjøpt meg på Mall of America i dag. Svei nok av “litt” penger!

Presten under “the rehearsel”.

Brudefølget er på hele 13 stk + 2 forlovere og selvfølgelig brudeparet selv.

Jon & Katie + en liten gutt.

Peter & Jason.

Mens de andre gikk i dyrehagen og besøkte en katedral satt jeg meg på en buss for å shoppe på Mall of America. Mer enn 400 butikker, og meg. Herlig deilig. Det var ikke akkurat noe problem å dra kortet, for å si det slik. Dollaren er så utrolig lav i forhold til norske kroner at alt var jo billig. Dessuten var det salg – lucky me. Møtte foruten et punk-band fra New Jearsey, og fikk kjøpt meg EP’en deres – kule folk. Check out Missiles & Markers >> HERE!

Var innom alle godbutikkene; Urban Outfitters, Forever 21, For love 21, Deliah’s, Icing by Claire’s og så videre i det uendelige. På kjøpesenteret er det berg og dalbaner midt inni alt, og det er faktisk et gigantisk akvarium. Ganske sykt, egentlig. Etter flere timer med shopping var det tilbake på bussen og litt sightseeing i sentrum på jakt etter det nye hotellet vi bor på. Easy peasy.

Så var det tid for kirke rehearselen – der gikk de igjennom absolutt alle detaljer som kan muligens finnes. Hvem som skal stå hvor, og når. Hvordan du skal stå når de avgir løftene, og når ringene skal gis. Jeg er så evig takknemlig jeg slipper å huske på noe av dette. Midt oppi det hele ble det nærmest storm utenfor med torden, lyn, regn og haggel! Fun fun fun.

Siden bar det avgårde til rehearsel-middagen som egentlig ikke er noe mer spesielt enn en middag. Alle mingler, spiser og drikker. Brudefølget får gaver relatert til den store dagen, og alle smiler hele tiden. Nå gleder jeg meg bare utrolig masse til morgendagen. Det kommer til å bli så utrolig bra ♥