Day 7: The gifts.

by Dorthea

Det kanskje mest merkelige med amerikanske bryllup er at de åpnet alle gavene dagen etter bryllupet. Jeg er mest vant med at man åpner de så fort de blir levert på bryllupsfesten. Men – jeg elsker ideen av å vente. Mye mindre risiko for at noe blir ødelagt, og du trenger ikke å tie still om å ville bytte noe. Jeg hater jo selv å pakke opp gaver, så dette er definitivt noe jeg vil gjøre hvis jeg noen gang gifter meg. Dessuten var det utrolig koselig. Hele familien ville samles, og det ble spist pizza til den store gullmedalje. Man snakket, slappet av og koste seg. Selv om man var dødelig trøtt fra dagen før. Senere på kvelden møttes vi for å se Katie, Emily, Dan, Jon & noen til spille volleyball. Mens de spiste satt vi å spiste og koste oss.

Alt i alt har det vært noen utrolige dager vi fikk tilbringt i St. Paul. Mange nye venner som jeg gjerne vil se igjen – fortest mulig.

To John, Jon, Katie, Emily, Dan, Georgiana, Jamey, Jason, Melanie, Cindy, Gene, Nick and everybody else I just wanna say: Thanks for the best weekend ever – I love you guys to death and beyond ♥