Day 10: Welcome home..

by Dorthea


Nå er det nøyaktig 1 døgn siden jeg landet på Kjevik, Kristiansand, Norge.

Vi startet på hjemreisen for 2 dager siden sent på kvelden norsk tid – midt på dagen lokal tid. Etter litt “sightseeing” i Chicago fikk vi endelig levert leiebilen med halv tank og masse søppel overalt i bilen. Flyturen fra Chicago var intet mindre enn  interesant. Ble sittende ved siden av et ishockey lag fra Finland – funny. Dessuten hadde flyet ganske mange småbarn – som skrek nærmest hele veien. Jippy-ka-yay.

Vi mellomlandet i Amsterdam og satt å kopa der i 3-4 timer før fyet til Kristiansand gikk. Det mest sære med å sitte å vente på flyet var å høre nesten alle snakke norsk. Helt absurd. Hvis du trekker fra 10 min av den 2 timer lange flyturen – finner du ut hvor mye jeg sov. På flyplassen ble vi møtt av mamma som var så snill å hente oss. Mamma er best!

Er så utrolig merkelig å være hjemme. Selvfølgelig litt deilig, men merkelig. Føles absolutt ikke ut som om det er under 2 uker siden jeg satt i sofaen sist. Føles ut som jeg har vært borte i flere måneder. Det aller verste er at jeg lengter slik tilbake. Jeg skulle så gjerne ha vært der litt lenger – hvertfall så jeg fikk feiret 4. Juli. Men men.. nå er det jo under 2 måneder til jeg flytter til Hawaii – det hjelper litt på savnet ♥