46 Days.

by Dorthea

Wikipedia Commons

Tiden går så altfor fort.

Det er 46 dager til jeg flytter hele livet mitt til andre siden av jordkloden. Det er 46 dager til jeg må ha flybillett, visum og leilighet i orden. Jeg eier ingen flybillett, visum eller leilighet. Kan jeg få lov tillatelse til å stresse nå?

Jeg tenkte liksom at jeg hadde så god tid på meg. Think again. Avreisen nærmer seg med stormskritt, og jeg bør snart få ræva i gir. Når jeg først bare kommer i gang så går alt veldig fort.  Leilighet er prioritet nummer 1. Så langt har jeg troa på Hana Student Housing. Det riktige er kanskje å si at jeg har bestemt meg for å søke plass ved Hana. Det gjenstår bare en signatur, samt også betale depositum så bør det gå i orden. Med mindre de ikke vil leie til meg, da. Det hadde vært passe kjipt.

Så langt har jeg rukket å fylle ut visumssøknaden, og sendt viktige mailer til viktige mennesker. Så nå er det egentlig bare å vente på noen mail. Da bør ræva komme i gir – hvertfall i tregje gir ♥