It’s over.

by Dorthea

Det er nesten litt trist (hvertfall når jeg tenker over det) at NGP er over for denne gang. Slutt. Finito. Done.

Det er et spesielt, nærmest magisk lys over Arendal når båtene kommer til byen. Du møter mennesker du ikke har sett på år og dag. Du møter nye mennesker du gjerne vil møte igjen. Du møter livet – og livet er en fest. En fest som varer i fire dager og fire netter. Fire dager med raske båter og gode venner – side om side. Det er disse dagene jeg ser frem til hvert eneste år.

Det har vært fire begivenhetsrike dager med mye morsomt. Jeg har jobbet og slitt hælene av meg – bokstavelig talt. Jeg har sett det meste av båtracene som har pågått. Jeg har tatt en utepils i godt selskap. Jeg har fått hengt masse med familie og venner. Jeg har fått dyrket min hobby #1 – båtfotografering. Jeg har til og med fått vært ute i båt på sjøen.

Men, nok snakk.. TRYKK HER FOR FLERE BILDER ♥