Jeg er så utrolig flinkis.

by Dorthea

Jeg vil gjerne skryte litt av meg selv – bare så janteloven skal slå meg litt i trynet. I går så var jeg utrolig effektiv. Jeg fikk liksom gjort så masse. Nedtellingen til jeg reiser har jo begynt for lengst. Nå er det 18 dager igjen. 18 dager til jeg ankommer paradis. Før den tid er det masse som skal ordnes. For eksempel å registrere seg for klasser. Noe som jeg har strevd med de siste dagene. Men jeg fikk det til – til slutt. Nesten perfekt ble den.

Foreløpig ser timeplanen min slik ut.

Som sagt den er nesten perfekt. Egentlig ville jeg tatt et annet fag en ANTH 2000, men shit på. Bare for å klargjøre litt, og forklare litt:

ADPR 2500/KreativitetDette kurset kommer til å ta for seg den kreative prosessen som det bor i reklame og PR bransjen. Kreativitet vil bli utredet gjennom store teorier og moderne forskning innen kreativitet, case-studier av kreative individer, organisasjoner og kampanjer, og gjennom lek med kreative innslag av uttrykk som musikk, kunst, teater, historie, design, dans, og fotografering.

ANTH 2000/Kulturell Antropologi – En generell innføring i kulturell antropologi. Emner som dekkes inkluderer: kulturens natur; grunnleggende konsepter for å analysere kulturell atferd, og vurdering av virkningene av kulturen på den enkelte og samfunnet.

ARTS 1000/Intro Visuell Kunst – Et introduksjonskurs om visuell kunst som dekker elementer av kunst, prinsipper eller design, og den kreative prosessen. Store historiske bevegelser i kunsten er dekket, så vel som student uttrykk i ulike visuelle medier og former. Forelesninger og studio demonstrasjoner.

COM 1200/Stifetelsen av kommunikasjonKurset gir en innføring i fagområdet for menneskelig kommunikasjon og et grunnlag for videre studier innen faget. Den introduserer de viktigste begreper, grunnleggende ferdigheter, og sentrale problemstillinger i feltet.

WRI 1100/Analyse- og skriveargumentasjonKurset gir opplæring og praksis i å skrive oppgaver, spesielt med argumenterende tekster. Studentene skal utvikle kritisk tenkning og skriveferdigheter ved å analysere og forstå komplekse tekster fra ulike kulturer og samfunn, avgrense skriveprosessen, utvikle en bevissthet om publikum og kontekst, og lære å bruke kildemateriale effektivt og riktig.

Spørs om jeg ikke skal prøve å bytte rundt litt på tider og slikt. Kan være jeg til og med tar noen flere fag.

18 dager ♥