Snart blir jeg en stor fisk.

by Dorthea

Snart blir jeg en stor fisk i en enda større dam bestående av rundt 900 000 med-fisk. Jeg reiser jo snart til Lost-øya, eller Oahu som de lokale liker å kalle den. Snart er jeg bosatt i Barrack Obama sin hjemby. Meg og Obama, vet dere. To store fisker i en by med navn Honolulu.

Sakte, men sikkert har det meste begynt å falle på plass. Jeg har begynt å si på gjensyn til de aller fleste. Jeg har nesten fikset alt jeg skal fikses. Det aller viktigste er allerede pakket ned. Det gjenstår litt klesvask. Selvfølgelig. Jeg er nemlig dømt til å gå med gamle klær frem til jeg reiser. Fordi jeg er lat, og ikke gidder å vaske mer. Selv om det er mamma som har vasket alt. Neida. Joda.

Nå gjenstår det bare å donere blod, fylle opp en tann, fikse vaksinekort, treffe folk, kortslutte telefonen, reise på fotosafari, slappe av, pakke ferdig og så er det lørdag. Vi (bloggen og jeg) gleder oss veldig til å reise. Til å oppleve. Til å nyte. Til å leve. Og selvfølgelig er du invitert med på reisen.

5 days and counting ♥