Last day in Norway.

by Dorthea

Gledestårene trillet nedover kinnet da jeg leste mailen og det plutselig gikk opp for meg. De siste månedene i uvisshet er liksom borte nå, og nå fylles hodet med nye tanker. Spente tanker på hvordan det skal bli, hvem jeg skal møte og hva jeg skal lære. Triste tanker om å forlate alle her hjemme – de jeg elsker så kjært. Gode tanker om et paradis i det fjerne. – Ord av glede 29. APRIL 2010

Det virker som om det er år og dag siden jeg fikk vite at jeg kom inn på skolen på Hawaii. Sannheten er at det er så vidt 4 måneder siden. Men mye har rukket å skje på kort tid, og tiden har gått grusomt fort. I morgen tidlig setter jeg meg på turens første fly – fra Kristiansand til Oslo. Fire flyturer og 33 timer senere er jeg fremme i paradis. KL 23:25 på søndag lander jeg på Honolulu International Airport. Skal bli så skönt – jeg gleder meg nemlig som en unge.

Sees i paradis