Hello Honolulu?

by Dorthea

Oahu and Maui.

Slik ser det ut på utsiden av døra mi. Fint, ikke sant?

23:03 – For to dager siden var jeg i Norge. Nå er jeg på Hawaii. Egentlig ganske rart å tenke på. Men veldig deilig også. Hawaii er enda mer vakkert enn jeg kunne forestilt meg. Liv og røre overalt. Bor jo rett ved Waikiki beach, noe som er fantastisk i seg selv. Knappe 5 minutter unna. Klart blått vann, og sandstrand så langt øyet kan se.

Leiligheten er så som så – helt grei. Romvennina mi (Laci) er toppers, og virker veldig ålreit. Så langt har hun vært verdens beste. Kom å henta meg på flyplassen, og ble med da jeg raidet Wal-Mart. Så nå har jeg fått dyne og pute. Til og med mat og kommode. Ikke verst bare det.

Ellers har vi vært en liten tur på stranda for å hilse på noen av hennes venniner. Vi har til og med vært ute på en meksikansk resturant nedi gata, og vært innom et marked. Nå gleder jeg meg aller mest til å sove, for selv om jeg har vært rimelig opplagt har det vært en evigvarende reise hit. Skal få postet noen bilder av leiligheten og slikt i morgen. Men nå.. sove – skal nemlig opp om 8 timer. Mahalo ♥