Orientation week.

by Dorthea

I live here!


We got strange birdes with strange eyes.

Life sessions.

My roomie & me

Cosmic bowling @ Lani Lanes

Sherwoods Beach, Waimanalo

Orientation week er for min del over for denne gang. Alt i alt har det vært en hektisk uke med full timeplan fra morgen til kveld. Skolen har hatt et utrolig bra opplegg med mye forskjellig. Vi har vært på cosmic bowling, sløvet på stranda, sett film i telt mens regnet trommet på taket, hatt utallige små foredrag og lunsjer. Veldig mye kjedelig, men viktig.

I dagene som har gått har jeg stiftet bekjentskaper med mennesker fra hele verden. I det minste store deler av Europa og Amerika. Italia, Kypros, Tyskland, Finland, Sverige, USA, Australia og en dæsj Norge. Hvis jeg ikke har nevnt det før så er skolen min utrolig internasjonal. Studenter fra hele verden – over 100 forskjellige land. Pretty cool, huh? I know.

For uten å være med på orientation week har jeg vært på shopping. Hver dag. Alltid noe som trengs. Hvertfall når halvparten av tingene mine er ukjent sted mellom Norge og Hawaii. Forhåpentligvis kommer pakkene mine snart. Hvis ikke må jeg snart begynne å vaske klær.. Usj!

That’s it for now. Mahalo ♥