Another day in paradise.

by Dorthea

Nok en nydelig dag i paradis ♥

Det er nesten litt fælt å si, men jeg gleder meg veldig til å begynne på skolen i morgen. Jeg skal ta mine første steg som student ved HPU. Jeg skal møte menneskene som kommer til å prege min hverdag – på godt og vondt. Jeg skal begynne en lang og lærerik reise. Og jeg gleder meg. Det skal bli så deilig å endelig være del av et skolemiljø – atter en gang.

På timeplanen i morgen står kreativitet i ADPR 2500, visuell kunst i ARTS 1000 og argumentasjon i WRI 1100. Skoledagen starter ikke før 10:50, og slutter så sent som 17:05. Jeg har hele to timer til rådighet mellom første skoletime, og de to neste. Noe som passer meg ypperlig – jeg jakter nemlig etter et postkontor. For de siste dagene har jeg vært rimelig opptatt med å skrive postkort. Hele 21 stykk. Gjenstår kun tre til – men de fikser vi lett i morgen. Så innen to-ukers tid bør det være 24 nordmenn som har fått et lite stykke Hawaii.

Until tomorrow and we’ll see each other again – Mahalo and good night ♥