Summer all day long at Magic Island.

by Dorthea

Jeg har ikke skille på ryggen. Ikke i det hele tatt.

Water baloon throws.

The international gang ♥

THANKS AND CREDITS TO HPU FOR THE PICTURES.

Ting går litt tregt her i gården, så får ikke alltid oppdatert ting rett i etterkant av at det skjedde. Litt forskjellige årsaker til dette – mye fordi jeg er verdens beste student og bruker nesten hver eneste våkne time på skolen. Nærmere 8 – 12 timer om dagen. Hvor sykt er ikke det? Hvertfall når det er kun 2-6 timer jeg trenger å være der. Men, jeg liker å sitte på computer-laben på skolen med printer-tilgang, og roligheten som hersker. Ingen forstyrrende elementer. En annen grunn som nok kommer til å merkes litt mer fremover er at pcen min har bestemt seg for å sove litt. Den har kollapset, og jeg vet ikke helt når den er oppe og går igjen. It breaks my heart. Så derfor vil resten av svarene på spørsmålrunden komme litt etter litt – uten pc, internett og mulighet for å redigere bildene mine. What the hell am I going to do. Yeah yeah..

På lørdag ordnet skolen en samling for alle de internasjonale studentene. Gratis mat, leker, morro, bilder og nye fjes. Av leker var det vannballongkast, trillebår race, tau-race, innviklingsleken, finn 10 ting og en liten vannkrig på slutten, som jeg elegant klarte å la være å bli innvolvert i. Flinke meg. Dette fant sted på Magic Island – en nydelig park der man kunne ha gigantiske pikniker om man ville. Dessuten kunne man fiske, få nydelig utsikt mot byen, og dra på stranden. Ikke for å lure noen, det er faktisk ikke en øy – den bare later som. Genialt sted, i allefall! Har en del bilder av utsikten, og stedet, men det må nesten vente til jeg får fikset pcen. Bummer.

Kan skryte av at laget mitt fikk to tredjeplasser, og vi venter i spenning på å motta premien våres som er sjokolade. De gikk faktisk tomme underveis i utdelingen, så vi fikk ikke sjokolade. Men vi fikk kjeks med sjokoladebiter. Så en liten mager trøst er det jo. Ellers traff jeg noen nordmenn (stedet kryr av dem) og en del tyskere (de har innvandert oss). Litt flere kjente fjes rundt omkring har vell aldri skadet.

Ellers vil jeg bare meddele at jeg har det veldig fint – og koser meg. Er neddynget i lekser, men det gjør ingen verdens ting. Ellers takker jeg Gud for wikipedia – det er nemlig der alle æ’ene, ø’ene og å’ene mine kommer ifra. Amerikanske tastaturer er noe herk, hvis noen lurte. Totalt ulogisk.