Almost back in business!

by Dorthea

Verdens beste nyhet!

21 30: I got my baby back  – eller pcen som hjerteløse sjeler kanskje vil kalle vidunderbarnet mitt. Jeg slipper herved å søke på wikipedia for å få tilgang til norske bokstaver, eller skrive alt i HTML for å skrive Æ, Ø og Å. En helt utrolig deilig følelse å slippe å skrive AA, OE og AE – med mindre man har forferdelig lyst. En annen god ting, er at jeg kan endelig gjøre hjemmelekser etter klokken 19:30. Jeg har med andre ord flyttet ut av computer-laben, og skal kun tilbringe noen få kosestunder der mellom timene mine. Skal se om jeg ikke kan få skrevet litt om den siste tiden, i løpet av kortest mulig tid. Først av alt må jeg studere til min ukentlige prøve i kommunikasjon i morgen. Men egentlig ville jeg bare si at jeg er herved online for fullt, og ikke med restriksjoner. Hur bra är inte det?