Le’ale’a.

by Dorthea


Waikiki – seen from Magic Island ♥


Magic Island.


Cruising.


My roomie, Laci.


Ashlin and the baloon.


Breath of fire on 1st friday.

00:55: Har vært en liten stund siden det kom noe ut av kjeften min og ned på blekka. Men, jeg fikk endelig tatt en liten kikk på bildene fra den siste tiden. Har jo vært litt “bildeløs” uten pcen, men siden den er back i business it’s all good. Siden sist jeg raporterte har jeg fått oppleve min første First Friday. Den første fredag i måneden går Chinatown relativt berserk. Det er folk over alt, utallige konserter og stemningen er nærmest sinnsyk. Selvom det er klin umulig å finne et stille sted, var dette en relativt digg og fuktig opplevelse. Fikk ikke sett så mye av alt som foregikk, ettersom jeg og Cali-jentene mine gikk for å si Breath of Fire spille. Og, jammen var de flinke også. Chill pill.

En annen relativt kul ting som er verdt å nevne er at jeg på lørdag fikk snorklet for første gang i mitt liv. Ubeskrivelig følelse. Nå er visstnok ikke Waikiki beste stedet for å snorkle, men artig å se alle de rare fiskene så nær stranda og så nært leiligheten. Nå planlegger jeg å få kjøpt meg eget snorkleutstyr, og finne noen gode snorkle spots. Gleder meg til jeg får fremkalt bildene jeg tok da jeg snorklet. En-gangs-kamera ftw er alt jeg har å si.

Untill next time, mahalo ♥