Nina’s gullkorn #1

by Dorthea

Det kommer en del rare ting ut av kjeften min fra tid til annen som forårsaker forskjellige reaksjoner. Som oftest er det en eller annen feilformulering eller bare en spontan vittig kommentar som som detter ut av kjeften min. Gjerne etter en øl eller to innabords. Jeg fikk derfor en glup idé om å samle de aller beste av de beste i en liten spalte her, så alle kan nyte min glupe øyenblikk like mye som jeg gjør. Jeg er nemlig den som ler høyest hver gang nok finurlig ramler ut av kjeften min. Hahah..

THIS IS THE BEST BAD IDEA EVER
Da jeg og romvennina mi ikke fikk sove, og klokka var 2 på svarteste natta. Vi var tørste og fant ut at vi skulle ta en øl. En ble til flere og ja.. skole dagen etterpå, TIDLIG. En annen vittig ting som nesten må nevnes er at da noen hørte meg si dette mente de at jeg absolutt burde ta patent på setningen. Gosh.

I DO NOT CONTRIBUTE TO ALCOHOL ABUSE
Da bartenderen prøvde å ta ølen min ved stengetid samme kveld som ovenfor. Så jeg tømte ølen ned strupen i stedenfor.

THAT’S COCK ABUSE
I en samtale med en vennine om en gutt som rett og slett var udugelig, men hadde god nok størrelse på’n.

I’VE ONLY BEEN ON PLAYDATES
Da jeg skulle forklare at jeg ikke hadde vært på en ordentlig date, men bare “la oss se en film”, “la oss ta en øl sammen” dates eller dates med en daværende kjæreste.

I REALLY THINK THEY SHOULD REPHRASE “WHERE IS WALDO?” TO “WHERE IS NINA?” IT ACTUALLY MAKES SO MUCH MORE SENSE
Ettersom jeg alltid får minst 1000 sms I løpet av helga med “hvor ER du?” eller “hvor ble du av?”

BLAME THE VIKING
Da jeg var på dormparty på en annen skole, og prøvde å forklare at de kunne alltids skylde på meg dersom noe gikk galt, ettersom jeg ikke bodde der. Siden den dag høres blir det alltids sagt “Blame the Viking” når jeg er ute på drikker’n.

Bahaha xD