Soon rockin’ at HIFF.

by Dorthea

20.36 – I kreativitetsklassen min skjer det mye rart, og ikke minst masse morsomt. Akkurat nå er vi inne i en rimelig hektisk periode der prosjektene svimler om hverandre. Noe som får stressnivået mitt til å stige himmel høyt, og de små skarpe grå til å jobbe til de sene nattetimer. Det ene prosjektet vi har gående akkurat nå er HIFF (Hawaii Internasjonale Film Festival). Hoved dealen er at vi leker presse, og møter kjendiser – kun fordi vi er kule. Vi får se gratis filmer til det tyter filmruller ut av øyene våre i hele 10 dager. Vi er kulest.

Festivalen startet sist uke, men jeg har ikke rukket å sett en eneste film enda. Fy skamme seg burde jeg. MEN, jeg skal på to visninger denne uken. Skal se “En ganske snill mann” (HEIA NORGE!) og “Luftslottet som sprengtes”. Ellers håper jeg å få med meg en presse event eller to, men dagene går nærmest i ett ,så det å finne tid til alt er ikke alltid like lett.

Dealen med prosjektet er at vi skal produsere artikler, trykksaker eller film – 4 stykk totalt; to trykk, og to filmer. Jeg har akkurat fått ræva i gir, og fikk produsert et postkort (som du kan se over). Alt som produseres må postes minst et sted på nettet inkludert skolens egen HIFF-portal. Så med denne posten er jeg oppi i to postinger av postkortet mitt. Allright.Kom gjerne med forslag til forbedringer angående postkortet så jeg kan freshe det til det ultimate før jeg må levere det inn i November.

Må si det føles absurd deilig å være inne i pressens varme, og kose meg i Photoshop, igjen. Nå gleder jeg meg utrolig masse til å mingle rundt, og se forhåpentligvis gode filmer i mitt tropiske paradis.

Over og ut.