3055 meter over havet.

by Dorthea


Meg i Haleakala Crater, Maui.


Haleakala Crater, Maui


Cruising in a Mustang ♥


Above the sky – 3055 meter.


Beautiful Maui.


The yard, Waikiki. 116 øl på tapp!


Trent making a face – awee ♥

Vært en utrolig hektisk og lang helg her i paradis. Lørdagen må nesten være høydepunktet, og eneste dagen jeg har følt meg som en turist i Hawaii. Meg og Trent reiste til Maui på en dagstur, og fikk sett fantastiske Haleakala Crater som ligger 3055 meter over havet. Tok oss nesten 2 timer å komme fra begynnelsen av oppstigningen til øverste topp med bil, men det var virkelig verdt det. Etterpå tok vi oss en tur til Big Beach i Makena, utrolig flott strand som ikke var så overfylt som strendene i Waikiki. Jeg ble selvfølgelig utrolig solbrent som et resultat av gjenglemt solkrem i sikkerhetskontrollen. Ellers cruiset vi rundt i en Mustang kabriolet, før vi reiste tilbake til Waikiki på kvelden. Vell hjemme igjen stakk vi til The Yard, som har verdens største utvalg (?) av øl på tapp, hele 116 forskjellige sorter. Ingen norske øl skuffende nok, men de hadde i hvertfall Carlsberg og 1664. Alt i alt en perfekt dag i paradis ♥