Pumpkins.

by Dorthea


The Pumpkin Carving Festival


A-W-E-S-O-M-E


Carving pumpkins.


A-team zombies.


Yellow brick road.


Many families carving pumpkins.


Brilliant pumpkin carver.


Patty mens hun danser “Thriller”.

Det er vell ytterst få som kjenner meg som vil tro at jeg sto opp klokka 6.30 på en søndags morgen for å donere bort min tid til noe så merkelig som å grave ut gresskar. Vell, det er bare å tro om igjen. Jeg var på pletten klokken 7, klar som bare det. Eller.. Trøtt som faen, er vell litt mer riktig. Startet dagen med å hjelpe til med utgraving av gresskar, selv bare sprayet jeg innsiden. Da klokken nærmet seg 8.00 var det på tide å ta på seg zoombie-wear for å danse Thriller for de fremmøtte familene.

Ai ai ai, man kan si at en dødelig trøtt Nina uten hukommelse og danseferdigheter var et morsomt syn for HELDIGVIS de få morgenfuglene. Etter vell endt danseøkt, skiftet resten av crewet om til Yellow Brick Road outfits, mens jeg fikk lov til å leke zombie resten av dagen. Pretty chill pill. Egentlig var det meningen jeg skulle hjelpe familier å grave ut gresskarene, men de klarte seg ganske fint selv.

Vakta mi varte i 4 timer, men jeg donerte ytterligere en time fordi jeg hadde sykt lyst til å ta noen flere bilder av gruppen etter meg. For øvrig så var dette en del av et av prosjektene jeg har i klassen “Kreativitet” som jeg tar. Uvanlig måte å tilbringe en søndag på, men totally worth it ♥