Nina’s gullkorn #2

by Dorthea

Jeg fortsetter å være superglup og produserer nok en gang enda flere fantastiske verbale øyenblikk som smelter på tungen. Nyt dem!

I’M ON A MISSION
Da noen prøvde å fortelle meg at kanskje vi skulle dra hjem fra byen før baren stengte. Hah, morsom du! Gå hjem før baren stenger, lissom? Rent misbruk av kvalitetstid med øl.

JUST SLURP IT!
Da jeg gjenfortalte om dama ved siden av klagde fordi jeg “slurpet” slushen min av meg under “Luftslottet som sprengtes”-visningen på HIFF. Personlig syns jeg ikke denne kommentaren var så utrolig morsom, men tydeligvis var det i følge italieneren. “Just get it done, and slurp it allready, will youuu?”

CAN YOU TURN ME ON?
Da jeg spurte om å få bomme en sigarett, fikk en og trengte en lighter for å tenne den. Kravstor kan du skjønne. For øvrig så ble dette starten på et vennskap – sært nok.

I TEND TO BE COCKY AND SOMETIMES EVEN RUDE, BUT IT ONLY MEANS I CARE. I’LL NEVER CALL ANYONE AN IDIOT UNLESS I CARE, AND YOU MY FRIEND – YOU’RE A REALLY BIG IDIOT.
Nina’sk for å si jeg er glad i deg, og bryr meg om deg. Konklusjon: dersom jeg kaller deg en forbanna idiot av dimensjoner er det en utrolig bra ting. Det beste, faktisk.

THERE MUST BE A CIGARETTE STEALING MONSTER LIVING IN MY ROOM.. NO WAY I AM THAT WHIMSY!
Da jeg var rimelig frustrert over at røykpakka mi nok en gang var sporløst forsvunnet. Det visste seg at den var under penalhuset mitt..

Bahaha xD