One day older than yesterday..

by Dorthea

Jeg er

22 ÅR IDAG!

Da var dagen kommet som alle har ventet på og jeg har nok en gang blitt enda en dag eldre. Dette blir min første bursdagsfeiring på Hawaii. Men, det aller kuleste er at dette blir min tredje bursdagsfeiring i Usa gjennom tidene. Jeg ble fjårtiss i Wisconsin med kelnere som sang og kake med lys. Jeg ble 19 i Arizona på roadtrip til Bakersville med fatter’n. Og nå blir jeg da altså 22 midt i paradis. Livet er absolutt ikke verst, dere. Sol, sommer, varme, billige drinker, barer åpent til klokken 4 og bursdag. Hva kan slå feil? Nothing. Ellers vil jeg ønske Prince Charles av Wales til lykke med dagen. Begynner å bli gammel mann nå, du! For utenom det:

Happy fucking birthday to myself ♥

PS #1: Gratulerer med farsdagen, pappa!
PS #2: Gratulerer alle sammen med den internasjonale diabetesdagen. Savner deg min engel