Celebrations.

by Dorthea

Tim & Jag

Josh & Tim

Josh, Tim & Matt.

Laci och jag.

Johnny & Laci.

22 års dagen min gikk til himmels med en bang, akkurat tidsnok til at klokka slo 12 natt til søndag. Siden jeg var så uheldig å ha bursdag på en søndag i år ble storturen ut lagt til lørdagen i stedet sammen med gutta. Biljard, øl og chill kvelden lang. Tok også en liten tur ut på søndagen med Laci og Johnny som var tilbake i byen siden jeg var så gammal som 22. Søte dem er. Hjerte. Ellers det aller viktigste er at jeg fikk verdens søteste smykke av mamma + 22 bucks. Verdens beste bursdagskort som spilte Johnny Cash sin “Ring of Fire”. Det tuslet inn rundt om 150 meldinger på facebook på hele 7 forskjellige språk; afrikaans, nederlandsk, engelsk, finsk, svensk, spansk og norsk. Jeg fikk bursdagsskypet med de aller viktigste som er meg nærmest. Jeg fikk hilsner fra fjernt og nært. Det var egentlig en ganske koselig bursdag. Den aller største gaven jeg fikk var å slippe snø og kulde. Bahaha. Mahalo ♥