Almost done.

by Dorthea

Kreativitetsklassen min <3

Postkort collage.

Mitt første semester på Hawaii Pacific University er nesten over og alt som gjenstår er å bli ferdig med de mange og uendelige eksamensinnleveringene, samt også ta eksamen i ett par fag. Året har bydd på mange nye erfaringer og nye venner fra hele verden. Og med verden mener jeg egentlig Europa og USA.

Alle undervisningstimene er nå unnagjort og det er snart på tide å si på gjensyn til alle klassekamerater som har gjort året til et heidunrandes år. Ovenfor er det bilde av postkort collagen vi lagde siste skoledag i kreativitetsklassen. Koselig dag der alle i klassen fikk smakt norsk melkesjokolade og vi ellers bare lekte kreative og laget postkort. I engelsk klassen spilte vi Jeopardy og laget mitt vant. Wohoo. Go team 1 <3

Nå som semesteret er nesten slutt betyr det farvell til alle de som reiser hjem og takker for seg. Det betyr også at jeg skal ha ferie i nesten 1 måned før neste semester starter. Noe som betyr tjohei og nye sprell. Skal bruke litt tid på å utforske alt jeg enda ikke har utforsket på øya og klargjøre meg selv for et nytt semester. Sant skal sies, det føles veldig deilig å vite at det er så lite som gjenstår, men det skal bli gøy å begynne nye fag neste semester.

Mahalo ♥