Film preview #1.

by Dorthea

Jeg elsker slappe søndager der jeg kan ligge i sengen hele dagen, spise usunt og kose meg med en god film. Eventuelt dra på kino med jentene og spise popcorn så jeg får fingre fulle av smør. Etter å tatt en liten kikk på hva som kommer på nyåret, så er det nok av gode filmer å ta av. Gleder mæ!


PIRATES OF THE CARIBBEAN: ON STRANGER TIDES
Har enda ikke gått glipp av en eneste historie om Jack Sparrow så denne filmes må sees – koste hva det koste vil. Dessuten er det ufattelig kult at filmen ble spilt inn på øya jeg kaller paradis. Bare litt synd vakre Johnny Depp reiste hjem rett før jeg ankom øya – shame on him.


FROM PRADA TO NADA
Sa noen klisje? Vet noen hva klisje betyr? Definisjonen av ordet er som følger: x antall timer man får lov til å drømme seg bort og tro at det finnes noe som faktisk heter en lykkelig slutt med en vakker prins.


PROM
Jeg er en suck-up for Disney filmer og uansett om de er dårlige eller ei – jeg må se hver eneste forbanna film. Disney er mine lykkepiller og jeg ønsker ikke å bli mindre lykkelig.


TAKE ME HOME TONIGHT
Året er 1988 og Topher Grace i hovedrollen – hva kan i grunnen slå feil? Ja, Topher – han fra the 70’s show vettu, Eric ja. Filmen virker som en utrolig morsom film og jeg gleder meg som en unge til å le så jeg griner av denne perlen.


THE 5TH QUARTER
Jeg er Svak med stor S for sportsfilmer. De bærer ofte klarhet i øyeblikket for meg og da jeg så denne traileren gråt jeg en flom. Virker som en utrolig flott og trist film som aller helst skal sees i tussemørket der ingen ser at flommen kjem.

Hvilke filmer gleder du deg til å se i 2011?