Julemix.

by Dorthea


Kusine
, meg og pus.


Relax.


J-Dog og Fredrichhhhh.


Litt over midnatt en eller annen gang – 01.01.11


Fetter & kusine <3


Blondies.

Lett blanding av jul og nytt år med venner og familie

Ligger litt på etterskudd med diverse oppdateringer om jul og høytid, men stort sett så oppsummerer bildene ovenfor det aller meste. Diverse juleselskaper med familie og litt nyting av alkohol i godt selskap. Slikt som hører julen til. Ellers går dagene med til å savne varme og livet på Hawaii, samt å pønske ut nye reiseplaner. Har nemlig tenkt meg på noen ferieturer i 2011, relativt mange i forhold til vanligt.

Ellers kan jeg vell nevne at jeg ikke klarte alle nyttårsforsettene fra i fjor, jeg ble nemlig aldri ferdig med billappen, lærte meg aldri å sy, ble ikke flinkere til å spise sunnere eller til å trene. Klarte heller ikke å bli flinkere til å besøke venner som bor langt unna og ble heller ikke flinkere til å spare penger. Hva kan jeg si? Jeg er lat og jeg elsker å bruke penger på unødvendig skvip. Heia meg. Men, jeg klarte faktisk å blogge mer, hvertfall helt til jeg ble truffet av Aloha-nirvana. Jeg fikk også fortsatt utdanningen min, kjøpte sjeldent klær som ikke matchet noe jeg allerede hadde og ble flinkere til å ta kameraet opp av vesken.

Har ikke helt kommet frem til hva som skal være nyttårsforsetter for 2011. Viktig å ta ett par dager å tenke ut noe lurt som kanskje til og med er gjennomførbart. For en gangs skyld. Neida. Joda. Håper alle har hatt en super jul og at inngangen til 2011 ble feiret med et digert smell.

Godt nytt år, søttisser ♥