Nyttårsforsetter, knapper og bokstavkjeks.

by Dorthea

Jeg vil… reise mer og erobre nye land. Øverst på ønskelista står Australia, Jamaica & Cuba. Av gode gamle kjenninger frister både Spania, England og Polen. Jeg ønsker også å reise litt mer innen Norge og USA – for eksempel Bergen, Seattle og Trondheim hadde vært skøy. Jeg må… lære meg å stå opp når vekkeklokka terroriserer meg så jeg kan rekke skolen med god margin. Et digert pluss dersom jeg rekker frokost også, og ikke bare morgenrøyken. Jeg bør… være skoleflink. Minst like flink som i fjor og gjerne enda flinkere enn det også. Gjerne et perfekt GPA 4.0 og æresmedlemskap i en studentforening. Jeg ønsker å… fotografere mer. Aller helst få utspring for noen av de kreative ideene som kryper rundt i skallen og komme på enda flere ideer.

Jeg vil også… lære å sy. Spise mer hjemmelaget mat. Spare penger. Blogge bedre. Være mer sosial. Oppleve mer. Trene mer. Lære meg å prioritere riktig. Spise sunnere. Lese flere bøker. Oppdatere klesskapet. Ta oppkjøring og billappen. Drikke mindre cola. Skaffe meg jobb. Ha et åpent sinn. Utforske Hawaii. Bli med og være aktiv i en klubb på skolen. Være mer kreativ. Feste mindre. Oppdatere fotoutstyret mitt. Sette av penger til ting jeg har lyst på. Skrive mer. Bli brunere. Være mer på stranda. Lære meg å surfe.

Hva vil/må/bør/ønsker du?