Fly with me to the moon and back.

by Dorthea

I morgen er dagen – dagen jeg skal reise HJEM

Aller først – ÅÅÅH, jeg blir så glad når jeg ser det stiger med lesere på BlogLovin. Søtisser <3

Det føles litt merkelig å vite at om en dag eller to så sitter jeg på rommet mitt i Waikiki. Skal bli veldig godt å komme tilbake til varmen etter å ha tilbringt nærmere en måned her i kulda. Blir litt trist å reise fra hjemmelige trakter, men før eller siden må jeg tilbake til virkeligheten. Og virkeligheten er at jeg bor på Hawaii og det er der livet mitt utspeiler seg om dagen. Ikke her i Noreg. Her er jeg kun på ferie – enn så lenge.

Nå gjenstår det bare å pakke ned alt som skal være med på reisen – og det er ikke lite skal jeg si deg. Ettersom nesten hele bagasjen min på vei til Noreg var julegaver trodde jeg at jeg skulle reise lett på vei tilbake. Men.. Nyttårssalg er farlige greier. Kjøpt en god del klær, både i Arendal og Amsterdam. Dessuten har jeg funnet glemte skatter i klesskapet, nærmest hver eneste dag.

Siste kvelden i Arendal city skal tilbringes med håndball på TV-skjermen, og pakking, så klart. Ryktene sier også at min snille mamma inviterer meg på middag med livretten min: spaghetti og kjøttdeig. Digg, digg, digg.

Snakkes i paradis ♥

Løw!