Estoy de vuelta en la ciudad.

by Dorthea

I’m back. In Hawaii that is.

Flyturen over den store Atlanter gikk veldig fint. Rakk alle fly, hadde hyggelige sidemennesker, fikk sove når jeg ville og fikk relativt god mat. Litt stress på flyplassen i Los Angelos ettersom jeg måtte sjekke inn bagasjen på nytt, lete etter Delta AirLines og fant ikke flyavgangen min på tavla. Alt ordnet seg – fant en Hawaiian som jeg brukte som guide frem til jeg fant Delta og en tavle med dugelig innformasjon.

Har enda ikke fått pakket ut noen verdens ting – bare spist og slappet av. Har fått ny romvenninne siden sist. Har ikke fått snakket noe særlig med henne, stakkaren ble nemlig vekket av meg da jeg kom. Så langt så virker hun hyggelig. Ikke mange som hadde vært så imøtekommende av det spetakkelet jeg lagde da jeg durte inn døra. Men, klokka er over midnatt og jeg dævver straks av trøtthet.

Nighty night ♥