Why doesn’t Americans know geography?

by Dorthea

Ingen kan beskylde lærerne mine for å ikke være oppfinnsomme.Tidligere i dag, i public speaking, fikk vi beskjed om å tørke av pennen vår. Hvorfor? Jo, fordi vi skulle stappe den på tvers i kjeften for så å uttale en rekke ord. Det aller verste er at dette faktisk hjalp på uttalelsen vår. Må ha vært litt av et syn, riktignok. Vi sto også å ga en tale til veggen om hvorfor vi hater skolen. Kan vell også nevne at jeg holdt en liten tale om buffalo wings. Utrolig, men sant.

Public speaking var i allefall dagens store høydepunkt, grusom morsom time. Ellers sneglet tiden videre med å lære å søke i databaser i advertising, undre seg over hvorfor Amerikanere ikke kan geografi i samfunnsfag og kjede meg i grafisk design. Som så ofte før i fag som involverer Photoshop blir jeg ofte sittende å vente.. Vente på de tingene jeg ikke kunne fra før.

Ellers har ikke dagen inneholdt stort annet enn at jeg fikk verdens mest etterlengta pakke i posten i dag. Jeg var nemlig så ytterst smart at jeg presterte å glemme kortholderen min hjemme i Norge. Men nå er den endelig tilbake i lomma.

Over og ut.