Give me some pepper and spirit.

by Dorthea

Selvom jeg hadde skolefri og egentlig burde ligget på stranda for å bli brun, trasket jeg avgårde til skolen tidligere idag. Det var nemlig Club Carnival og Pep rally og denne gangen hadde jeg tenkt å faktisk få det med meg. I høst så husker jeg egentlig ikke helt hva som skjedde foruten at jeg kom da de holdt på å pakke sammen. Club Carnival er en slags utstilling der mange av skolens studentklubber har boder for å rekruttere nye medlemmer. Et av nyttårsfortsettene mine var jo å bli med i en klubb da, men så langt kom jeg aldri. Men jeg skal, jeg skal, jeg skal. Skal bare vente litt.

Vet ikke om alle vet hva Pep rally er, men for å ikke ta noen sjangser tar jeg en liten forklaring der også. På skolen vår har vi veldig mange forskjellige sportslag; golf, dans, cheerleading, tennis, softball, basketbal, fotball, baseball, orientering og volleyball. På Pep rallyet møter de respektive idrettene for de respektive årstidene. De presenteres i tur og orden – enten som lag eller hver for seg. Av og til holder treneren en liten introduksjon. Det er også ett par opptredner av dansteamet og cheerleaderne – noe som er rene gullgruva på skolen. Cheerleaderne våre har bringt hjem 8 gull i det nasjonale mesterskapet og danserne har 7 gull. They’re the shit.  Go Sea Warriors ♥

Ellers klarte jeg å kjøpe feil bok før i dag, så i steden for den jeg trengte, kjøpte jeg som jeg allerede har bestilt fra Amazon. Nesten til å bli oppgitt av. Men det fikser vi i morgen – skal ned til Chinatown å sjekke ut paraden de skal ha på grunn av at Kinesisk Nyttår. Er jo like rundt hjørnet nå det. Håper på dragedans eller løvedans i massevis + en god fotoplass.

Hvordan har Norge det?