Simon have a cat. And so do I.

by Dorthea

Ble introdusert for Simon’s Cat her om dagen av Hippie-læreren min. Utrolig morsom og søt pusekatt. Episoden over er som tatt rett ut av livet mitt. Det er akkurat slik katten min oppfører seg når han vil inn. Katten jeg hadde før, Striptease, var ekstrem dersom han var ute på nattestid for å sjarmere kattejentene i nabolaget. Når han senere på kvelden så seg lei av de pripne jentene i gata og ville inn i varmen klatret han opp på verandaen i andre etasje. Nærmere bestemt verandaen utenfor foreldrene mine sitt soverom. Han var ikke dum skjønner du. Der begynte han å klore av hjertens lyst helt til noen lukket opp. Fader, for en smart katt jeg hadde. Den jeg har nå er litt motsatt, fremdeles smart, riktignok. Han hopper ned fra verandaen dersom han vil ut og tar sats inn gjennom alle åpne vinduer i første etasje.

Katter er rare dyr, dere.