On the beach, you can live in bliss.

by Dorthea

Sola steikte og himmelen var nærmest skyfri da jeg sto opp i dag tidlig. Da var det bare en ting å gjøre, ta på seg bikinien og begi seg til stranda. Planen var egentlig å lese litt pensum, men krimboka vant lett over geografiboka. Snart har jeg lest ut alle bøkene jeg tok med meg fra Norge, nesten så jeg må bestille noen nye.

Tenk at for litt over tre uker siden vasset jeg i snø til knærne og måtte bruke jakke hvor enn jeg gikk for å ikke fryse. Nå henger skinnjakka og genserne trygt i skapet, og tas kun ut når jeg vil ha litt ekstra comfort. Tenk at på at det er knappe tre måneder til jeg reiser tilbake til Norge på ferie i hele tre måneder. Tenk, jeg har bare elleve uker igjen som freshman – er nesten så jeg blir sentimental her.

For øvrig har jeg oppfyllt nyttårsløftet om å bli med i en studentforening. Akamai, heter klubben og har fokus på reklame og markesføring. Jeg har dessuten søkt medlemskap i et honor society også. Så nå venter jeg bare på bekreftelsen som ikke kommer før om lenge. Klapp i henda for utålmodige sjeler. Ellers går livet sin vante gang med lekser og tjohei.

Nighty night ♥