Blæh.

Er litt stille her på fronten og alt har sin logiske grunn. Pcen min har bestemt seg for at det er sinnsykt kult å kjøre blå-skjerm og liker aller best at jeg er i sikkerhetsmodus. In other words, det er klin umulig å gjøre noe særlig vettug på pcen. Ikke fungerer word, og ikke photoshop. Ikke en gang lyden fungerer.

Merker jeg bare blir mer og mer frustrert. Eneste av verdi som faktisk fungerer er internett. Så nå driver jeg å flytter over de mest verdifulle filene til en ekstern harddisk. I morgen planlegger jeg å brenne denne pcen og gå å kjøpe meg en ny.

Tror det er 3 eller 4 gangen i år denne idioten av en pc bestemmer seg for å leke kostbar. Først fungerte ikke laderen, så koblet harddisken ut. Så fikk den et virus som imiterte et anti-virus program, og nå begynner den å imitere nok en gang – som en ekstra forestilling. Jeg likte ikke første showet, så jeg vil faenke se det igjen. Åårh..
Føler meg så hjelpesløs. Har liksom ikke noe å gjøre lenger. Et liv uten pc er katastrofe. Særlig når jeg egentlig vil poste bilder jeg tok her om natta av Waikiki og egentlig må gjøre ferdig et plakatdesign Men i morgen, blir det andre boller.

Ny pc, nytt liv.