Dancing shoes.

by Dorthea

 

Bursdagsbarnet & meg

Masse, masse folk på The Shack

Dancing time

Rebel Soulyah on stage

The crew: George, Jeff, Frank, Me & Casey

Jeff

Happy, happy, happy

Når jeg ikke har kosa meg med mitt lille nye vidunder, har jeg og gutta feira 21 års bursdagen til grekeren. Grekeren er derimot egentlig fra Kypros, men joa har vært en superkoselig helg så langt. På torsdag, som egentlig var bursdagen hans, gjorde vi ikke store greiene. Vi drakk ett par pils, spilte backgammon og pratet shit sammen med de av dem under 21.

På fredag stakk vi ut på byen, og tilbrakte mesteparten av tiden på The Shack – mitt desidert favorittsted nummer 1. Litt mat og drikke (+ fri inngang, yay) gjorde susen for de aller fleste av oss. Da Rebel Soulyah entret scenen sto vi allerede klare til å svaie i ekte reggae-stil. Som alltid hadde jeg med kameraet av gammel vane, og som alltid lå det relativt trygt i veska. Etter ett par timer fikk jeg derimot en genial ide, og ga det til Frank som gledelig dokumenterte hele kvelden. Yay.

Da klokka var rundt midnatt ga vi blanke i alt som heter utesteder og tok oss en tur til stranda. Vasset litt rundt, ble blaut på buksene, sand i skoa og smak etter stein i ræva. Men alt i alt var det en fantastisk fredag med fantastiske venner.

Hvordan har deres helg vært?