Freezin’ for a reason.

by Dorthea

5 mars skal jeg hoppe ut i et iskaldt basseng med isvann. Hvorfor? For å vise min støtte til Special Olympics Hawai’i ved å lide noen få minutter i kaldt vann. Ved å gjøre dette er jeg med på å gi utøverne i Special Olympics flere år med muligheter. Dette gjør jeg sammen med resten av gjengen i Akamai Advertising Agency, som er en av mange studentklubber ved skolen. Tidligere idag har jeg holdt fortet* med en liten gjeng i Akamai ved “boden” vår – i håp om å samle inn litt penger til Special Olympics. Så langt etter 2 dager ligger vi relativt bra an. Det har seg nemlig slik at hver gang vi oppnår femti dollar kan en person hoppe i bassenget, så vi prøver å få inn nok penger så alle som vil, kan. Dessuten, desto flere som hopper, desto flere muligheter skaper vi for utøverne.

Så dersom du skulle ha en krone eller to, gjerne mer, å avse – ta gjerne en titt på teamsiden min HER & spread some love. Pengene går til en veldig god sak, og som tidligere frivillig ved Aust-Agder lekene, et friidrett arrangement for utviklingshemmende, er dette noe jeg syns er verdt å bruke både tid og penger på.

Så trykk HER, HER, HER og HER. Bli med å produsere et smil på et barns ansikt som ikke har samme muligheter som DU og jeg har.

* gata skolen ligger i heter Fort Street Mall. Hihi, elsker ordspill.

The checklist for documenting one’s sources, because it contains important steps about citing and how to do it.