Distant relatives.

by Dorthea

Verden snurrer nærmest, og jeg også for den saks skyld. Dagene er sykt hektiske, og rekker liksom aldri å gjøre halvparten av det jeg har tenkt til. Innimellom skolen henger meg med venner, og løper rundt på ting som skjer. Over de forrige dagene har jeg stort sett hengt med gutta, gjort lekser og sett alle Harry Potter filmene på rekke og rad. Chill max.

Definitivt det kuleste som har skjedd forrige uke hendte på laurdagen. Jeg, italieneren og grekeren stakk til The Shack (♥) for å pilse litt. Dessuten skulle sønnen til Bob Marley, Damien dukke opp litt senere på kvelden. Sammen med uhyre mange andre sto vi klynget foran scenen å så på det ene oppvarmingsnummeret etter det andre. Kompisen min Tim endte til og med opp på scenen og danset. Nice price. Etter utolig laaang ventetid dukket endelig Damien opp, spilte 2-3 sanger og stakk.

Selvom vi venta til nærmere tre på natta og fikk kun oppleve han på scenen i ti minutter, var det ufattelig kult. Han og Nas hadde konsert ved Ala Moana tidligere på kvelden, og after partyet var på stamstedet vårt. Så vi tenkte som så, vi er ikke så hype på å se en lang konsert og betale tre ganger så mye – så vi nøyer oss med etterfesten til femti kroner i steden. Damien har øvrig verdens sykeste dreads, går helt ned til anklene.

Untill we speak again, mahalo ♥