Brrrr.. It´s cold in here!

by Dorthea

Allerede klokka 9:00 på lørdags morgen var jeg ute av senga, og mentalt var jeg dauere enn dauest. For meg er det nærmest umennskelig å måtte stå opp tidlig på en lørdag (og alle andre dager for den saks skyld). Uansett så var det hele verdt det. Jeg og resten av gjengen i Akamai skulle nemlig plunge i Polar Plunget til ære for Special Olympics Hawaii. Hele syv av oss hadde bestemt oss for å plunge, inkludert en kompis av meg som ikke er med i Akamai.

Et basseng fyllt av is og nesten ikke vann som var så vidt litt over 1 meter dypt skulle hoppes inn i, og aller helst overleve uten en forkjølelse. Heldigvis så det mye verre ut enn det var. I bassenget var det riktignok rimelig kaldt, men med en gang man kom seg ut av det var det herlig. Kan med hånden på hjertet si at jeg virkelig ble våken.

Ellers i helgen har det ikke vært de aller største happeningene som har skjedd. Bare hengt med venner, blitt hekta på dataspillet Rift, og tatt en pils eller to. For øvrig må det vel nevnes at teamet mitt, Akamai, samlet inn litt over 600 dollar til Special Olympics Hawaii. Vi er best.

Hatt en fin helg?