Glemte, men ikke gjemte minner.

by Dorthea

Har rotet litt rundt i bilder jeg tok lenge før denne blekka begynte å se lyset. Er så utrolig mye rare bilder jeg ikke en gang kan huske å ha tatt. Enkelte av bildene ville jeg aldri ha sett to ganger på før, men etter årenes løp finner jeg ofte sjarmerende i seg selv. Merkelig hvordan årenes løp har noe å si om jeg liker et bilde eller ikke. Men, jeg liker det. Jeg har altfor mange bilder gjemt i pcen’s mange mapper. Bilder fra noe som nå kjennes som fjerne tider. Bilder fra da jeg bodde på Rjukan i hele tre måneder. Bilder fra mitt første oppdrag som utelivsfotograf. Bilder fra ørkenen i Nevada. Bilder fra utallige roadtrips med brodern og fattern. Bilder som bringer frem mange minner om tider som er forbi. Bilder som er gode å ha. Bilder jeg liker.