Gledesmelding deluxe.

by Dorthea

Først av alt: tusen takk for mange koselige og hyggelige meldinger angående tsunamien. Og velkommen til nye følgere, godt å se dere.Har ikke rukket å svare en eneste sjel her på blekka, men så fort tentamen helvete er over her, og spring break starter på torsdag lover jeg å få sirupen ut av rumpa og svare på spørsmål, mail og kommentere tilbake. Bear with me people.

Så over til noe helt annet, i April får jeg besøk fra gode gamle Noreg. Fikk endelig bekreftelsen fra gutta, norsk-grekeren og bestiss, om at i slutten av April hiver de seg på et fly, og et døgn etterpå er de på Hawaii. Gud, som jeg gleder meg. Gleder meg til å vise de frem til alle og en hver. Gleder meg til å vise dem alle de kule utestedene og de beste resturantene. Gleder meg til å dra de med på alle mulige serverdigheter jeg enda ikke har sett. Gleder meg til å få tatt noen ordentlige turistbilder. Dessuten kommer ei bekjent av meg ned hit i begynnelsen/midten av April. Forutsetningene for at April blir en bra måned er mange.

Iiiiik, gleder meg.