Spring Break.

by Dorthea

Etter gladmeldingen om Norgesbesøk gikk jeg nærmest helt i dvale her. Med lesing til tentamen og innleveringer i hytt og pine ble det litt mye i svingene her så jeg bestemte meg for å virkelig nyte Spring Break før den i det hele tatt var over. Foreløpig har det bare blitt til å slappe totalt av med å ikke gjøre noen verdens ting. Så jeg har en følelse av at resten av uken skal bare nytes uten å tenke alt for mye på skole og forpliktelser. Kan være nesa mi stikker innom blekka i hytt og pine frem til Spring Break er over, men mer sannsynligvis er jeg å finne på en eller vakker strand. Planene for ferien er veldig få – eller ingen fore øyeblikket. Tankene er derimot mange, mulig vi skal på camping der Lost ble spilt inn, snorkle, i dyrehagen eller på akvariumet. Hvem vet? Mulighetene er i alle fall mange her i paradis.

Untill next time, mahalo ♥