Sunset cruise

by Dorthea

Først av alt, jeg er bad. Super bad. Kan ikke huske siste gang jeg faktisk fant tid til å sette med ned å gjøre noe fornuftig på blekka her. Mens dagene går mot eksamen og ti tusen innleveringer bølger det seg opp. Bølger seg så opp at jeg poster bilder fra sunset cruise med Silje som sikkert tok sted for over to uker siden. Jadda, jeg er flink på disse oppdateringene. Jeg hadde da altså besøk fra Noreg, nærmere bestemt fra Bergen og søte Silje. Silje som jeg møtte i nyttårs middag, og som har familie på Hawaii. Ett par koselige uker med Silje på øya gikk raskt forbi og skolestresset begynte.

Akkurat nå er det en og en halv uke til skoleåret er over, og nesten to uker til jeg setter meg på et fly med retning mot Noreg. Fy fader.. Det har enda ikke helt gått opp for meg. Jeg har ikke en gang levert inn søknad til skolen om at jeg reiser. Hentet riktig nok skjemaene idag. Pakking har jeg ikke tenkt på, og skittentøyet raver utover hele leiligheten. Med andre ord, denne helgen er det bånn gass og ræva i endte gir. Ting skal unna, og det kjapt.

Blir veldig mye vravl her uten søvn på øynet, og midt i skoletimen. En liten gledesnyhet er at eksamensprosjektet mitt i grafisk design er blekka her, så skal nok klare å få postet en god del. Må bare lande i Noreg først, tror jeg. Stikker nok innom her litt i ny og ne før den tid. Det jeg egentlig prøver å si: jeg har det fint her i paradis jeg. Jeg gruer meg til å reise hjem til Noreg. Skal prøve å svare på mail snarest, og besøke litt blogger i gjengjeld. Gleder meg til eksamen er over.

That’s all folks ♥