Blitt litt kjendis jeg da vettu.

by Dorthea

Dagene flyr unna her i paradis, og jeg er nesten ferdig med hele skoleåret. Kun to eksamener gjenstår + noen få innleveringer. Det betyr at nesten et år her nede er unnagjort, og hele tre år gjenstår. Om nøyaktig en uke setter jeg nesa mot Noreg for en vellfortjent ferie, men før jeg lander i Noreg skal mye ordnes. Tingene mine må settes på oppbevaring, dokumenter må hentes og bringes. Mest av alt skal den siste uken nytes med venner, og aller viktigst Norges nasjonaldag skal feires med et sabla tjohei. På turen hjem skal jeg mellomlande i Canada, og med min mega flaks skal jeg være der i hele 14 timer. Det betyr ikke annet enn at jeg skal oppleve Vancouver by. Så dersom noen har noen anelse til hva jeg kan finne på der tar jeg i mot tips med takk.

Her om dagen så lurte studenttorget på om de ikke kunne få en liten bit av livet mitt på Hawaii, og etter noen eksamener tok jeg meg en liten pust i bakken og lot meg intervjue. Så da ble jeg litt sånn kjendis vettu. Hvis noen skulle ha store ønsker om å lese intervjuet så er man hjertelig velkommen til å lese det på studenttorget HER.

Nå gleder jeg meg bare veldig til å bli ferdig med semesteret, og gruer meg til å si på gjensyn til alle her i paradis. Skal bli sabla godt å komme hjem til Noreg og se alle kjente igjen. Dessuten har muttern og fattern skaffet seg to små kattunger som jeg gleder meg masse til å hilse på. For uten å dagdrømme om Norge og alt som venter der går dagene med til å si et sakte farvell til Hawaii.

Untill we speak again, mahalo ♥