One day left in paradise.

by Dorthea

I morgen setter jeg snuten hjem mot Noreg, og jeg har enda tusen ting å gjøre. Typisk, og helt normalt. Har ikke helt gått opp for meg at jeg er kun dager unna å våkne opp i min egen seng, og aldri mer våkne opp i senga jeg ligger i nå. Ikke gått opp for meg at jeg skal på “ferie” til Norge i nesten tre måneder. Jeg gleder meg sykt til å komme hjem, spise spaghetti og dele ut gaver til familien. Gleder super masse til å gjøre et stopp i Canada på veien hjem også for å gjøre litt speed-tourism. Har allerede plukket ut en rekke ting jeg skal skvise inn på programmet og de 10 timene jeg skal tilbringe i Vancouver by.

Her om dagen var jeg med gutta opp til North Shore, mens de badet med haier stakk jeg på shopping og tittet rundt i den sjarmerende byen Haleiwa. Ellers har de siste dagene gått med til å si ha det til alle som reiser før meg, og prøve å pakke. Ikke verdens letteste ting når det er tusen andre ting man heller vil gjøre.

Snakkes i Norge!